| Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? | |
|
|
|
Kirjoittaja | Viesti |
---|
Vertsu Admin ~
Viestien lukumäärä : 199 Join date : 07.06.2008 Ikä : 31 Paikkakunta : Zawyle
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 8:48 pm | |
| "ja olet puoliksi vampyyri en tiedä mitä sinusta puuttuu mutta täysin et muuttunut. " Matt kertoi Elienóralle. Naisen silmät varmaan suurenivat lautasiksi. "ONKO MINUSSA VAMPYYRIÄ?!" Nainen kiljaisi, ääni tuli nyt huomattavasti paremmin läpi. naisen sormet eksyivät saman tien hampailleen koettelemaan niitä, ne olivat pitkät ja terävät ja saivat pienet haavat aikaseksi jo pelkkiin sormiin. Veren nähdessään naisen pää sekoittui hieman, kuin jokin pieni olento olisi ottanut hänessä vallan..
" Verta.. " Naisen katse oli eka sorvissaan joista valui pienin noroin sitä ja nousi sitten mieheen, hän oli menettänyt kontrollinsa ihmismäisyyteensä. Hän ei ollut vielä oppinut sitä, juurihan hän oli muuttunut. Nainen nousi kontilleen lähestyen miestä ja tuon kaulaa hyvin hitaasti. Elienórin suu avautui jo ja hampaat työntyivät paremmin ulos. | |
|
| |
Horage Aloittelija
Viestien lukumäärä : 175 Join date : 07.06.2008 Ikä : 32 Paikkakunta : In Hell
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 8:56 pm | |
| "ONKO MINUSSA VAMPYYRIÄ?!" Nainen kiljaisi Matt katsoi naista ja nyökkäsi huomasi tämän koskevan hampaisiinsa veren purskahtaessa hän ei tuntenut mitään hänellä ei siis ollut veren himoa vaikka hampaat olivatkin. Hän katsoi naista "valitettavasti sinä näytät vähän liikaa vampyyriltä älä huoli eiköhän meikki tuonkin korjaa" hän totesi ja virnisti.
Naine lähestyi häntä hän tajusi tämän olevan veren himon vallassa. Hän katsoi naista "älä koske minun vereeni" hän totesi ja otti pienen koeputken esiin ja katsoi veri jälkiä hän hyppäsi naisen ylitse ja otti veren säilöön maasta. Siinä ei vielä ollut epäpuhtauksia joten se kävi hyvin koetarkoitukseen. Hän kasvatti hampaansa ulos ja kaatoi koeputken sisällön suuhunsa. Sitten hän arvioi nopeasti että voima ja nopeus olivat kasvaneet sekä myös hyppy voima. Hän otti keittiö veitsen ja raapaisi haavan joka parani heti. Hän otti oman verensä talteen pulloon ja antoi sen olla siellä. Häntä kiinnosti tietää mitä voimia naisella oli kun hän pystyi noin pienellä ajalla saamaan 4 kykyä ja luultavasti heikkoudet tuossa tilassa hän ei kuitenkaan uskaltanut kokeilla heikkouksia. Veren vaikutus lakkasi ja hän veti hampaat taas sisään. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 9:04 pm | |
| Nainen jähmettyi paikoilleen miehen hypätessä jonnekkin ja tehden jotain. Elienóra tärisi verenhimoissaan. Hän tarvitsi verta, hän kuolisi varmaan muuten. Vampyyri puolen ote oli yhä kova kuin kivi. Ihmisyyttä naisessa ei näkynyt juuri nyt laisinkaan. Nainen nousi hitaasti seisomaan kasvot seinään päin, nyt hän kääntyi hitaasti miehen puoleen. Jokin naisen sisällä huusi, naisen tyhmyydestä jos yrittäisi iskeä hampaansa miehen kaulaan, mutta kuten sanottua vampyyri puoli oli ottanut vallan naisen ihmisyydestä. Nainen käveli hitaasti miestä kohti tarttuen tuon paidan helmasta kiinni.
" Anna minun juoda veresi.. Näytät herkulliseltä, ihmis mies. " Sokeana nainen nojautui kohti miehen kaulaa, mutta tämän huulet eivät koskettaneetkaan kaulaa vaan huulia, vielä. | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 9:09 pm | |
| Matt tunsi naisen otteen paidassaan ja virnisti hän voisi aivan hyvin nyt antaa naisen koittaa onneaan koska kun nainen koittaisi hänen ruumiistaan saada verta tämän täytyisi todellakin koittaa täysillä ja vampyyri voimilla. " Anna minun juoda veresi.. Näytät herkulliseltä, ihmis mies. "[b]" Anna minun juoda veresi.. Näytät herkulliseltä, ihmis mies. " "erehdyit henkilöstä minä en sanoisi ihminen" Matt totesi ja samassa nainen suuteli häntä. Hieno liike hän suutelee minua ja koittaa päästä kaulalleni. hän ajatteli ja samassa puraisi naisen huulta vähän jotta sai voimansa käyttöön nyt naisen hampaat eivät uppoaisi hänen kaulaansa vaikka tämä yrittäisi kaikilla voimillaan. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 9:38 pm | |
| Nainen inahti hieman tuon puriessa hänen huultaan, pieni verivana valui myös naisen suuhun, mutta se ei vaikuttanut naiseen yhtään. Elienóra etääntyi miehestä jälleen alkaen yskimään, tämä vaipui polvilteen maahan pidellen kaulaan. Verennälkä oli jo niin kova, että jos nainen ei pian sitä saisi, hänet voisi pian leimata kuolleeksi. Ihmisyys alkoi kuitenkin paistaa naisen olemuksessa, mutta nälkä hänellä silti oli. " Matt.. " Heikko ääni naisen huulilta omstettiin miehelle. " En halua kuolla.. " Naisen ääni värisi. samalla kun tämä vaipui yhä enemmän alas maa tasoon. pian tämä makasi lattialla kyljellään, verilammikossa joka hänen kaulastaan oli vuotanut. Mutta se veri ei kelvannut naisen nälkään.. Se vain pahentaisi asiaa. | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 9:44 pm | |
| Matt katsoi naista ja otti taas keittiö veitsen teki pienen haavan pikku rilliinsä ja valutti verta pienen putken täyteen "juo tuo enempää et minulta saa koskaan." hän totesi ja haava parani saman tien. Hän oli antanut naiselle vertansa vain koska tälle ei ilmeisesti käynyt tämän oma veri hän taas pystyi käyttämään omaa vertansa vaikka siinä oli pieni heikkous sen voima oli liian tasaista. Se taas saattoi johtua hänen verityypistään. Hänen verensä oli erilaista kun kenenkään kenet hän oli tappanut. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 9:50 pm | |
| "juo tuo enempää et minulta saa koskaan." miehen sanat iskeytyivät naisen mieleen kylminä ja välinpitämättöminä. Kuitenkin nainen otti putkilon vastaan ja kulautti veret suuhunsa. Tunne, se voiman tunne, täytti naisen. Hän ei ollut heikko vaan voimakas. Elienóra nousi kevyesti lattialta ylös, hänen valkoinen mekkonsa oli veren tahrima muttei se häntä haitannut. Häntä haittasi vain vampyyri itsessään, se saastainen lehmä oli uskaltanukkin upottaa hampaansa naiseen, mutta matt.. Hänkin oli vampyyri, mutta miten se oli mahdollista hänhän tappoi vampyyrin? Elienóra ei kauaa ehtinyt miettiä asiaa kun maa ei tuntunutkaan enään hänen jalkojensa alla, naisen katse lipui alas päin, hänhän oli ainakin metrin korkeudessa! Osasiko hän leijua? " Matt? Mitä tää on? " Naisen katse oli varmaan järkyttyneen näköinen katsoessaan maahan. | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 9:58 pm | |
| " Matt? Mitä tää on? " nainen totesi korkeuksista ja Matt vaan katsoi naista "Sinun kykysi on leijua minä pystyn hyppäämään mutta se ei takaa mitään toisin kun sinun kykysi kohta sinulla ei ole enää verta tiput alas ja kaipaat taas lisää siksi sanoin että et saa enempää minun vertani jotta säästäisit voimiasi." hän totesi ja otti veri pullon kaatoi sitä viinan sekaan ja kokeili se toimi. Hän pystyi sekoittamaan verta veteen ja se silti antoi hänelle saman voiman. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 10:09 pm | |
| Siispä nainen tippui pian alas, mutta onneksi jaloilteen, voimat eivät kuitenkaan tuntuneet heikkenevän juuri yhtään. Hänhän oli elämänsä kunnossa! Ei tämä vampyyrinä oleminen ollutkaan sen hassunpaa.
Jostain kuului askelia, toinen hovineito astui keittiöön henkäisten nähdessään eka pari tuhka kasaa lattialla ja verta myös. Ja sitten henkäisi uudestaan nähdessään Elienóran nykyisen ulkonäön, tuo nainen oli jo alkamassa kiljumaan kun Elienóra lättäsi kätensä tuon suun eteen ja oman sormensa huulillee. " Shh.. Ei mitään hätää. Tämä ei ole sitä miltä näyttää. Voin selittää kaiken. "
//anteeksi lyhyisyys.. pitää sammuttaa kone. ukkonen tuli takas.// | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Su Kesä 08, 2008 10:17 pm | |
| Matt katsoi kun nainen tuli alas ja laittoi pullon takaisin piiloon. Hän oli sekoittanut sinne verta joka hänellä sattumalla oli mukana se oli hänen edellisen murhansa veret. Hänellä oli veri pankki niminen palvelu. Tai no siis hänelle itselleen ei kenellekään muulle hän tutki verien erilaisuutta lämmittämällä niitä ja sekoittamalla niihin vampyyrin verta ja ihmissuden verta nähdäkseen miten ne reagoivat mihinkin luoden näin vasta aineita.
Hän ei kuunnellut naisia vaan antoi olla.
//nyt iski tännekkin moro// | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 8:04 am | |
| Uusi hovineito näytti olevan hädissään, tuo panikoikin hieman. Elienóra yritti tosissaan rauhoitella tilannetta ja oli samalla hieman närissään miehelle joka ei auttanut ollenkaan naista vaan sekoitteli jotain omia litkujaan.
Samassa tuon hovineidon käsil läimähti Elienóran poskelle saaden kohdan hieman punottamaan. Naisen pää oli nyt sivulla ja hiukset olivat lennähtäneet kauniiksi verhoksi kasvojen eteen. Pieni murahdus kuului naisen suusta ja tämä ryhdistäytyi hovineidon edessä ja pyyhkäsi hiuksensa selkänsä taakse. " Jaa, että tälläistä. " Elienóran katse oli kylmä ja varmaan sai hovineidon kylmätväreet kulkemaan selkää pitkin. " Yritin vain auttaa, mutta turpiinsahan tässä pian saakin. " Nainen jatkoi pian mutisten. Tuon hovineidon silmäkulmasta valui kyynel, tipahtaen pian sakean veren joukkoon lattialla. " Tuo tuhka kasa tuolla, oli vampyyri. Vampyyri tuli tähän huoneeseen ja puri eka emäntää ja sitten minua. Tuo mies on Matt, ja tappoi vampyyrin antaen samalla minulle ja kokille vasta asinetta, mutta valitettavasti emäntä jostain ihmeen syystä kuoli siihen. Minun vampyyri kehitykseni ehti tähän vaiheeseen, aine pysäytti kehityksen, muttei parantanut minua täysin ihmismäiseksi, joten sinulla ei ole mitään hätää. En ole perjaatteessa edes vampyyri. Sinun täytyy kertoa tilanne kuninkaalle, en halua kuolla vielä. " Elienóra selitti pitkältään tilanteen ja hovineito nyökkäsi pienesti pyytäen vielä lyönti anteeksi ja lähti sitten etsimään kuningasta. Elienóra kääntyi miehen muoleen katsoen tuota tuimasti kädet puuskassa ja paino toisen jalan varassa. " Kiitos tästäkin avusta. " | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:05 am | |
| Matt istui alas ja otti taskustansa puhdasta vettä ja pyyhki sillä veren maun suustaan. Hän ei jaksanut kuunnella naisen mankunaa joten hän sulki korvansa ulkopuoliselta maailmalta ja antoi ajatustensa virrata kohta varmaan joku vartija tulisi tai sitten hänen olisi nyt vain parempi poistua kun hovineito lähti hän lähti kävelemään kohti ovea hitaasti ja hiljaa. Häntä ei nyt kiinnostanut kuunnella naista hänellä oli kamala päänsärky ja hänen voimansa olivat aika alhaalla. Hän tarvitsisi unta ja pian. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:12 am | |
| Elienóra huomasi miehen matkan kohti ovea. " Hei! Et lähde nyt minnekkään! Et sinä voi jättää minua yksin ottamaan vastuuta tästä. Yksin sanani ei riitä, ja silloin voin sanoo hyvästit elämälleni. Kukaan ei usko minua jos ei ole yhtään todistajaa! " Nainen oli tarttunut miestä paidasta, Elienóra ei todellakaan vielä aikonut kuolla ja jos kuolisi se olisi yksinomaa miehen syytä jos tuo jättäisi naisen yksin ja itse lähtisi raukkamaisesti karkuun. Se olisi säälittävää käytöstä mieheltä.
Nainen kuitenkin päästi irti miehen paidasta, antaen tuon valita. juoksisiko mies pelkuri maisesti karkuun häntä koipien välissä ja antaisi naisen kuolla takiaan, vaiko jäisikö puolustamaan naisen sanoja. Ei Elienóra voinut oikeastaan edes vielä tietää miehen luonteesta oikeastaan mitään, mutta nainen kyllä tiesi että oli miehellä se hyväkin sydän jossain sisällä piilossa, jos ei olisi. Nainen olisi kuollut jo aikoja sitten vampyyrin kynsissä. " No, miten on? " | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:16 am | |
| "MINÄ LÄHDEN NYT ENNEN KUIN SINUN RAKAS KUNINKAASI LÄHETTÄÄ VARTIJOITA PERÄÄNI. EN OLE AIVAN TÄYSIN KUNNOSSA JOS ET OLE HUOMANNUT!" hän karjaisi naiselle kun tämä otti hänen paidastansa kiinni ja hetken päästä nainen päästi irti ja kysyi " No, miten on? " "minä lähden vaikka se näyttää pelkurimaiselta totuudessa teen sen koska en jaksa enkä pysty tappamaan ketään tämän hetkisillä voimillani." hän totesi ja kaatui lopulta maahan "Hienoa siinä menivät viimeisetkin voimat" hän totesi ja jäi maahan makaamaan siihen kohtaan kun oli kaatunut. Hän oli väsynyt joten hän alkoi nukkumaan. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:26 am | |
| "MINÄ LÄHDEN NYT ENNEN KUIN SINUN RAKAS KUNINKAASI LÄHETTÄÄ VARTIJOITA PERÄÄNI. EN OLE AIVAN TÄYSIN KUNNOSSA JOS ET OLE HUOMANNUT!" Mies karjui. "minä lähden vaikka se näyttää pelkurimaiselta totuudessa teen sen koska en jaksa enkä pysty tappamaan ketään tämän hetkisillä voimillani." Matt jatkoi vielä ja pian kaatuikin maahan alkaen nukkumaan. Tuhahdus karkasi naisen huulilta. " Rakas kuningas.. täytyyhän asiasta kuitenkin mainitä hänelle ettei suotta tappaisi minua.. " nainen mutisi itseksaan ja mulkaisi maassa makaavaa mattia hyvin turhautuneena. Pitäisikö tuokin nyt raahata jonnekkin parempaan paikkaan jonka lattia ei olisi täynnä tuhkaa ja verta. Onneksi Elienóran huone ei ollut aivan kaukana vain kerros korkeammalla ja tämä tarttu miehen paidasta, alkaen raahaamaan tuota huoneeseensa. Onneksi kuitenkin hänellä oli yhä voimat tallella ja raahaamisesta tuli yllättävän helppoa.
Huoneeseen saavuttuaan nainen ei kuitenkaan olisi jaksanut nostaa miestä sängylleen joten kätti tuon tuhisemaan maton päälle ja itse kapusi leveälle ikkunalaudalle katselemaan ulos, suoraan synkkään metsään jossa hänen kaltaisiaan eleili. Joutuisiko hän pakenemaan sinne joskus..? | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:31 am | |
| Matt tunsi kipua kun nainen repi häntä rappusia ylös. Hän vihasi juuri sitä että ei saanut nukkua rauhassa. Hän lopulta löysi itsensä rauhallisesti naisen huoneen lattialla nukkumassa. Hän ei jaksanut vielä herätä koska hänellä oli vasta voimia pakenemiseen. Hän aikoi kuitenkin pölliä kuninkaan aarre kammarin. Hänen ainoa virheensä oli ollut se että hän oli ottanut vasta lääkkeen ennen kuin haavat olivat kadonneet ja sen takia ei saanut aivan täysiä voimia vaikka kylläkin aatelisille vampyyreille saattaisi pärjätä kaikille muille paitsi suurelle johtajalle. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:46 am | |
| Naisen pää valahti ikkunaa vasten, pieni tömähdys kuului, mutta vain pieni. Naistakin väsytti hieman. Oli hän joutunut kuitenkin miestä perässään raahaa ja se oli kuluttanut tämän voimia. Elienóra oli kuitenkin päättänyt ettei aikoisi nukkua. Vaan odottaisi, odottaisi miehen heräämistä. Pian varmaan kuningaskin tulisi huoneeseen, toivottavasti tosiian pian. Ettei mies ehtisi viellä livistää, tuo saisi kuitenkin luvan todistaa naisen syyttömyyttä tai nainen tarttusi miekan kahvaansa ja antaisi miehelle selkää. Vaikka se tuskin olisikaan mikään mahdollinen teko, se sai kuitenkin naisen huvittumaan hieman omista ajatuksistaan. Hänkö heiluttaisi miekkaa kuin mikäkin soturitar. Ei, se ei luonnistuisi naiselta. Mutta hänellä saattaisi kuitenkin olla mahdollisuus todistaa syyttömyytensä jos mies livistäisi. Hänhän voisi mennä metsään ja yrittää katkaista vampyyrin pään ja täyttää sen valkosipulilla ja tuoda näytille, että oikeastikkin olisi ihmisten puolella tässä taistossa. Toisaalta ajatus oli typerä.. sehän olisi vain juoksemista suoraan surman suuhun. | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:51 am | |
| Matt tunsi että oli nukkunut tarpeeksi koska voimien lataukseen riittäisi nyt hereillä rauhallinen istuminen. Hän heräsi ja kääntyi nojaamaan tuolia vasten. "älä huoli eivät he sinua tänään karkota tai tapa heillä on liian kiire minun kanssani nyt kun vaadit minua jäämään niin joudun riskeeraamaan oman henkeni joka sekunti on minulle vain kuoleman lähestymistä." hän totesi naiselle ja otti miekkansa tupesta ja puhdisti sitä. Hän kantoi maailman ainutta miekkaa joka todellakin tappoi kaikkia rotuja. Se oli puhtain miekka mitä oli vaikka siinä olikin puoliksi hopeaa puoliksi titaania se oli puhtaampi kuin mikään muu miekka. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 9:59 am | |
| "älä huoli eivät he sinua tänään karkota tai tapa heillä on liian kiire minun kanssani nyt kun vaadit minua jäämään niin joudun riskeeraamaan oman henkeni joka sekunti on minulle vain kuoleman lähestymistä." mies sanoi ja veti miekkansa tuppeestaan. Naisen kasvot kääntyivät ikkunasta Mattiin. " He ovat antaneet sinulle jo anteeksi nuoruuden typeryydet. Ja kuningaskin on ehtinyt vaihtua sen aikana jo kerran. Sinulla on siis pienempi syy saada hirttoköysi kaulasi ympärille. Minä sentään näytänkin aivan saastaiselta vampyyriltä! " Nainen tiuskasi mutta hiljaa. Hän käänsi kasvonsa jälleen ikkunan puoleen ja katsoi kuvaansa joka sen pinnasta heijastui haaleasti. Nainen oli oikeastikkin oikeassa. Rikollisuus paperit eivät periytyneet kuninkaalta kuninkaalle. Ja vartija tuskin oli ehtinyt kertomaan tunkeutujasta viellä kininkaalle. | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 10:03 am | |
| " He ovat antaneet sinulle jo anteeksi nuoruuden typeryydet. Ja kuningaskin on ehtinyt vaihtua sen aikana jo kerran. Sinulla on siis pienempi syy saada hirttoköysi kaulasi ympärille. Minä sentään näytänkin aivan saastaiselta vampyyriltä! " Nainen tiuskasi "no se on totuus mutta tämä miekka on kuninkaan miekka ja minä kannan sitä ilman kuninkaallista verta. Sitä paitsi sinussa on luultavasti aatelista verta ei sinua muuten linnassa pidettäisi he uhraavat minut ja piilottavat sinut jonnekin väittäen kaikille että minä olen vampyyri." Matt totesi takaisin. Hän kaivoi pullon ja aukaisi sen hän otti taas kulauksen huomaten että se oli vesi pullo joten ei hän voimia saisi siitä. Hän kosketti kahta haavaa kaulassaan "sitä paitsi minulla on purema jäljet kaulassani sinua he vain voivat väittää että sinä pelästyit niin paljon että olet vieläkin kalpea." Hän jatkeli. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 10:12 am | |
| "no se on totuus mutta tämä miekka on kuninkaan miekka ja minä kannan sitä ilman kuninkaallista verta. Sitä paitsi sinussa on luultavasti aatelista verta ei sinua muuten linnassa pidettäisi he uhraavat minut ja piilottavat sinut jonnekin väittäen kaikille että minä olen vampyyri." Matt totesi takaisin. "sitä paitsi minulla on purema jäljet kaulassani sinua he vain voivat väittää että sinä pelästyit niin paljon että olet vieläkin kalpea." Matt lisäsi vielä. Mies oli tosiaan joissain osin oikeassa. " Olen vain hovineito, ei hovineidoissa ole aatelis verta, jos olisi. En olisi varmaankaan silloin hovineito. Ja sinun kaulasi jäljet peitetään hetkessä. Ja tuosta miekasta, pistä se nyt herran jumala sinne tuppeen niin kukaan ei tunnista sitä hovin miekaksi. " Nainen nousi ikkunalaudalta ja käveli peilipöytänsä ääreen, tämä kaivoi laatikoista puuteriputelon ja istui sitten miehen viereen alkaen puuteroimaan tuon kaulan jälkiä peittoon, pian haavoja tuskin enään näkyi ellei katsonut aivan läheltä. " Parempi. Kukaan tuskin enään huomaa niitä. Välttelet vain tohtorille menoa jonne sinut varmaan ensimmäiseksi passitetaan. " Nainen vastasi. Ja muisti sitten miehen yhden lauseen. " Kukaan ei pysty selittämään punaisia silmiäni tai huuliani. " | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 10:20 am | |
| " Olen vain hovineito, ei hovineidoissa ole aatelis verta, jos olisi. En olisi varmaankaan silloin hovineito. Ja sinun kaulasi jäljet peitetään hetkessä. Ja tuosta miekasta, pistä se nyt herran jumala sinne tuppeen niin kukaan ei tunnista sitä hovin miekaksi. " Matt katsoi miekkaa ja jatkoi sen puhdistamista ei hän sitä halunnut piilottaa. " Parempi. Kukaan tuskin enään huomaa niitä. Välttelet vain tohtorille menoa jonne sinut varmaan ensimmäiseksi passitetaan. " Nainen vastasi ja jatkoi hiljaa " Kukaan ei pysty selittämään punaisia silmiäni tai huuliani. " Matt otti kankaan palan ja pyyhkäisi haavat esiin " ja minä toisaalta en halua piilottaa haavojani." hän totesi ja henkäisi ja jatkoi "Pystyvätpäs jos haluavat luota minuun he pystyivät valehtelemaan että saivat minutkin kiinni vaikka tapoin kaikki jotka koittivat saada minut kiinni ja heillä on tästä miekasta surkea kopio jolla he onnistuivat huijaamaan kansaa." hän totesi. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 10:32 am | |
| Mies pyyhkäisi haavat esille, nainen nyökkäsi tuon vastaukselle ja kunnioitti tuota nyt enemmän. Elienóra vai puuterin laatikkoonsa minne se kuuluikin ja istahti sen jälkeen takaisin miehen viereen. Häntä tosiaan väsytti. Silmät yrittivät koko ajan väkisinkin kiinni, mutta nainen piti pintansa ja piti ne auki. " Jäät siis tänne? Voit mennä jos tahdot.. Mutta en takaa että olisin maanpäällä enään parinpäivän päästä. " Nainen sanoi kuulostaen surulliselta ja nosti jalkansa rintaansa vasten kietoen kätensä niiden ympärille.
Hetkellisen mielijohteen jälkeen naisen oli sanottava asiansa. " Minulla on tunteita sinua kohtaan.. " Lause tuli suoraan naisen sydämmestä, mutta muuta hän ei sanonut laski vain päänsä alas ja hiukset tippuivat kasvojen verhoksi. | |
|
| |
Horage Aloittelija
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 10:39 am | |
| " Jäät siis tänne? Voit mennä jos tahdot.. Mutta en takaa että olisin maanpäällä enään parinpäivän päästä. " Nainen sanoi Matt katsoi naista ja kääri kätensä tämän ympärillä "jos minä nyt lähtisin niin enkö minä auttaisi sinua liikaa." hän totesi ja hymyili hän ajatteli nytkin kuolemaa mutta naiselle oli parempi olla sanomatta mitään. " Minulla on tunteita sinua kohtaan.. " Mattin ajatukset pysähtyivät ja hän katsoi naista "ääh älä viitsi minä jään tänne muutenkin" hän totesi ja virnisti hän luuli että nainen oli sanonut sen pitääkseen hänet täällä. "sitä paitsi jos nyt myöntäisin tunteeni niin enkö osoittaisi heikkoutta tässä jos siis kertoisin omista tunteistani nyt" hän totesi. Muotoillen vastauksensa selitykseksi. | |
|
| |
Vertsu Admin ~
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? Ma Kesä 09, 2008 10:52 am | |
| "ääh älä viitsi minä jään tänne muutenkin" Matt vastasi. " Oikeasti.. Minulla on tunteita sinua kohtaan. " Nainen jatkoi tuijottaen lasittunein silmin ovea. "sitä paitsi jos nyt myöntäisin tunteeni niin enkö osoittaisi heikkoutta tässä jos siis kertoisin omista tunteistani nyt" Matt sanoi. Nainen ei vastannut tuohon mitään, mies oli nyt joka tapauksessa myöntänyt jollakin tapaa, että välittäisi naisesta jotenkin, jollakin kannalta. Ehkä vain ystävinä tai jotain. Elienóra tunsi miehen kädet ympärillään, lämmin tunne täytti tämän.
Ovi pamahti auki. Oven takana seisoi yksi prinsseistä. Elienóran pää kallistui hieman sivulle. " ELIENÒRA! Mitä sää oot menny tekemään? " Prinssi karjas. Nainen kohautti olkiaan. " Varmaankin sen että toin miehen linnaan joka pelasti kuninkaalliset vampyyriltä, sain siinä samassa puremankin vampyyriltä, mutta sain vasta ainetta tälät mieheltä nopeasti joten olen kuin ihminen lukuun ottamatta ulkonäköäni. " Nainen selitti kaiken pikaversiona eikä liikahtanut minnekkään. Hänen oli hyvä tässä. " Tajuatko että kokki on kuollut?! Ja joudut hirteen tekosi takia? " Prinssi sanoi. Nainen mutisi itsekseen. | |
|
| |
Sponsored content
| Aihe: Vs: Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? | |
| |
|
| |
| Kuka sinulle antoi luvan tänne tulla? | |
|