LegendaryWar
Would you like to react to this message? Create an account in a few clicks or log in to continue.

LegendaryWar

Kävelet eteen päin, elämäsi suuntaa et näe. Mikä odottaa nurkan takana, se selviää vain sinne kurkkaamalla. Puskasta kuuluu rapinaa, tuskan huuto korvasi saavuttaa. Tulee hiljaista, kuolettavan äänetöntä. Lintukaan ei laula, sota on täällä.
 
PääsivuLatest imagesRekisteröidyKirjaudu sisään

 

 Mitä helvettiä?

Siirry alas 
2 posters
Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava
KirjoittajaViesti
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 10:29 am

Nainen hymähti miehen lähtiessä.
" Itsepäinen.. " Daniela, kuiskasi hiljaa itsekseen ja suuntasi matkansa vampyyrien leirille päin. Häntä ei kiinnostanut enään oikeastaan mikään muu, kuin tavata tuon rakastama tyttö ja leikkiä hieman tuolla..

//kiitän pelistä. /(
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 10:21 am

Matt ei kuunnellut ja suudelma ei häntä kiinnostanut hän kiersi naisen ja lähti kohti metsää taas hänen oli mentävä katsomaan pikkusiskoaan. Hän ei ollut nähnyt tätä kohta 10 vuoteen ja nyt hän menisi katsomaan tätä. Hänen oli pakko tunnustaa että hänen siskonsa oli aika tyhmä mutta luultavasti järkeä oli tullut ihmissutten parissa. Hän kuitenkin epäili sitä.

//se häipyi.//
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 10:14 am

" Miten vain, tämä tarjous ei tule toistumaan. Voittaisit vain tiedoillani Draculan ilman harjottelua, mutta jos kerran mielummin haluat voittaa vaikeamman kautta, se on päätöksesi. " Nainen sanoi ja kääntyi miestä päin pysähtyen niin että miehen oli pakko pysähtyä tai tuo törmäisi naiseen. Naisen sormi lipui miehen leuan alle nostaen sitä hitusen korkeammalle, nainen virnisti tuolle ja laski huulensa tuon huulia vasten, ei Daniela tuohon ollut rakastunut, halusi vain ärsyttää.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 10:07 am

"Edelleenkin siitä vuodesta en voi päästää irti minun on mentävä muiden ihmissusien joukkoon oppiakseni ja siinä menee vuosi siitä en voi tinkiä." hän totesi ja laittoi kolme pulloa verta takaisin viittansa sisälle. Hän ei voinut niillä ostaa sitä. Hän ei voinut luopua missään nimessä vuodesta hän tarvitsi kokonaisen vuoden voittoonsa. Hän oli vieläkin liian hidas ja voimaton hän oppisi käyttämään ihmissusi voimiaan vain toisten ihmissusien joukossa ja se tarkoitti voimiensa liittämistä täysin ihmissuteuteen ja sitten taas hän ei tiennyt kuka evilwolf oli mutta hänellä oli aavistus ainakin ketä ihmissusissa oli se henkilö olisi tärkeä linkki siihen että hän pääsisi EvilWolfin lähelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 10:01 am

" Ja kieltäydyt myös samalla pelastuksesta, voi nais parkaa.. " Daniela käveli tuon edellä.
" Kai nyt, jotakin muita vaihtoehtoja olisi? Okei, saat koleme heikkoutta vain palvelemalla minua vuoden. " Nainen hymyili tuolle ilkikurisesti.
" Miten on? "

//sori lyhyyyt //
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:47 am

" Mitä minä teen verellä? En ole vampyyri. "" Minulla on paljon parempia ehdotuksia. Tahdon, että palvelet minua vuoden ajan, annat valtikan minulle kun olet toteuttanut yhden toivomuksesi ja.. "" Teen sinusta vampyyrin ja silloin liityt leiriimme. " "ei käy en voi haaskata vuotta valitettavasti toisekseen valtikan annan sinulle kun olen itse normaali ja se nainen on. Ja mitä viimeiseen tulee en voi sitäkään hyväksyä koska voin voittaa Draculan vain ihmissutena koitin jo vampyyrinä ja nyt olen ihmissusi. " Hän totesi naisen ehdoille hän ei voinut haaskata vuotta. "niin kuin sanoin kieltäydyn noista ehdoista.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:31 am

Nainen hymähti.
" Mitä minä teen verellä? En ole vampyyri. " Danielan kasvoille nousi kuitenkin voitonriemuinen hymy.
" Minulla on paljon parempia ehdotuksia. Tahdon, että palvelet minua vuoden ajan, annat valtikan minulle kun olet toteuttanut yhden toivomuksesi ja.. " Nainen mietti hetken sormi suullaan. Mitähän muuta hyötyä miehestä oli? Nyt hän olisi palvelija, hän saisi valtikan ja..
" Teen sinusta vampyyrin ja silloin liityt leiriimme. " Naisen kasvoilla koreili hyvin helvetinmoinen hymy. Hän taisi voittaa tämän erän.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:23 am

" Miten vaan, omapahan on elämäs. En puutu siihen. Ajatukseni oli kaunis, mitä ne eivät yleensä ole. Mutta voin sanoa, noitta tiedoilla et tule voittamaan. " Nainen hymähti Matt oli varma että hänen ajatuksensa olivat väärät siksi hän oli tarkistanut että ne olivat oikeassa "saat kolme pulloa verta pullo per heikkous" hän totesi ja veti kolme pulloa esiin ne olivat täynnä verta "kaikki nämä veret ovat kuninkaallisten vartijoiden." hän totesi ja katsoi naista "tuleeko kaupat?"
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:19 am

Nainen hymähti, mies oli tosiaan tyhmä kuin saapas. Tuo oli aivan hakuteillä, tuo ei ikinä tulisi voittamaan draculaa noilla pedusteilla.
" Miten vaan, omapahan on elämäs. En puutu siihen. Ajatukseni oli kaunis, mitä ne eivät yleensä ole. Mutta voin sanoa, noitta tiedoilla et tule voittamaan. " Nainen hymähti tuolle, hän oli oikeassa. Mies ei tuli voittamaan voimalla tai taidolla, vaan nokkeluudella. Mies tarvitsisi tietoja ja Daniela olisi ainut jolta niitä heruisi edes palveluksia vastaan.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:15 am

"en tarvitse niitä Dracula kuolee kun ihmissusi puree tätä" hän totesi ja katsoi naista "toisekseen Peili jos käytän peiliä Dracula ei voi loitsia minua miksikään muuksi. ja kolmanneksi on se että Dracula ei ole tavallinen vampyyri eli veri. Jos Dracula ei saa verta ei hän voi elääkään." Matt luetteli listansa. Hän oli kehittänyt nuo kolme Draculan sanojen perusteella. "Niin ja neljänneksi liika itseluottamus" hän lisäsi ja käveli eteenpäin.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:12 am

Nainen seurasi miestä kevyin askelten ja loikki kevyesti kiveltä kivelle.
" Tiedän Draculan heikkoudet. " Nainen virnistli miehelle, hän ei kuitenkaan aikoisi auttaa miestä, ilman mitään hyvää palvelusta. Heikkouksia oli kolme, joten miehen oli annetava naiselle myös kolme palvelusta. Muuten tietoja ei heruisi tuolle.
Daniela oli kuin itse saatana, hän osasi arvioida vastustajansa heikkoudet ja käyttää niitä hyväkseen. Miehen heikkous oli siis kulta. Nainen nosti taskunsa pohjalta yhden kultakolikon ja pyöritteli sitä taitavasti sormiensa ympärillä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:06 am

"sori minä en kuunnellut sinua olin ajatuksissani sanoitko jotain?" Matt kysyi ja lähti kävelemään pois päin metsästä hän ei ollut keskittynyt pieniin asioihin hän oli jo aika pahassa kunnossa. Hän oksensi verta kun kosketti kultakolikkoon. "vittun Dracula"h hän totesi ja päästi rahasta irti sen vaikutus lakkasi heti hän käveli pois päin hän ei voinut koskea kultaan enää mutta hän pystyi tekemään töitänsä ja syömään. Hän oli siis yhä elossa. Vaikka ei sitä uskoisi miehen kasvoista ne olivat väsyneet jo tuosta yhdestä kullan kosketuksesta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 9:00 am

"ei koska te vitun paska päät muutitte hänet vampyyriksi" hän totesi.
" Ahh, vampyyri.. Ehkä naisesi on liittynytkin jo leiriimme. Tänne saapui paripäivää sitten muuan kaunis neito. " Daniela virnisteli tuolle.
" Ja en minä tuollaisen räkänojan kanssa halua taistella.. Saisit pian selkääsi, ja et pääsisi pelastamaan neitoasi. Tosin, onhan se hyvin mahdotontakin, hän on saanut luultavammin jo orjan palotatuoinnin niskaansa. " Nainen nojaili puun runkoon. Hän tiesi täsmälleen kaikki leirissä tapahtuvat asiat, hän tiesi myös Draculan heikot kohdat, kyllä ne hän tiesi ja hyvin.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 8:51 am

"ei koska te vitun paska päät muutitte hänet vampyyriksi" hän totesi ja katosi naisen edestä puuhun hypättyänsä sinne. hän oli muuttanut jalkansa taas ihmissusi maisiksi koska hän pystyi niillä hyppäämään korkeammalle kuin muut. "Et voi voittaa minua enää ja jos haluat taistella niin sano" hän totesi ja veti miekkansa esiin se oli yhä puhdas verestä. Hänen ihmissusi kykynsä olivat monipuoliset mutta se ei riittänyt hänen tarvitsisi oppia käyttämään niitä koko ajan paremmin tai muuten hän olisi liian heikko kohdatakseen pahuuden joka häntä odotti. Hän oli tässä maailmassa vielä liian huono taistelija kun vertasi Draculaan. Hänen kehonsa oli aseista suurin tai olisi voinut olla jos hän nyt pystyisi vetämään ihmissuden yhtä korkealle kun EvilWolf hän eli jo nykyään ihmisten kehon rajoissa mutta ihmissuden keho oli aivan eri asia hän voisi opetella käyttämään miekkaansa siinäkin tilassa niin se kasvattaisi tuho voimaa vaikka ei hän sitä vielä voinut käyttää. Hänen ajatuksensa olivat täysin kiintyneet mitä hänen pitäisi opetella.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 8:44 am

Nainen purskahti nauruun miehen sanojen jälkeen, tämä vain nauroi ja nauroi. Mieshän oli kuin lapsi. Mitä pelastamista naisella sitten edes oli? Oliko tuo niin ruma et tuo mies meni hankkimaan vain hänen takiaan sauvan että voisi vaikka taikoa tuon prinsessaksi! Nainen räkätti päin naamaa miehelle. Hän ei ollut koskaan ennen varmaan edes nauranut näin paljoa.
" Uljas prinssi menee pelastamaan ruman prinsessansa! " Naisen oli pakko sanoa ajatuksensakkin ääneen, että mie olisi saanut hupia osakseen miehen mollaamisesta. Daniela takoi nyrkillään kiveä, häntä nauratti tavattomasti. Haava oli umpeutunut jo, siitä ei ollut jälkeäkään. Nainen nousi ylös kävellen miehen luokse ja laskien kätensä tuon olkapäälle.
" Eikö ollutkin huvittavaa? " Nainen nauroi yhä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 8:35 am

Matt tiputti ihmissusi muodon ja katsoi naista "en minä tätä halunnut minä tarvitsen vain Draculan sauvan ja se tarkoittaa että minun pitää keksiä miten estän hänen sauvansa voiman. Sitä paitsi jos haluaisin taistella sinua vastaan en treenaisi ihmissutta sinun kanssasi olen oikeastaan ihmisenä yhtä nopea kuin äskön tai oikeastaan nopeampi ja voimani ei ole paljon sinua heikompi." Hän totesi ja virnisti. "mutta taistelua ei ratkaise se kumpi on parempi vaan se kumpi on kokeneempi ja toisaalta minä olen elänyt viimeiset kahdeksan vuotta yötä päivää taistellen niin kokemukseni on aika hyvällä pohjalla kunhan saan nyt tuon uuden voiman hyödynnettyä niin pystyn tappamaan taas alta aika yksikön aatelisiakin ilman hikeä." hän totesi ja lähti pois päin naisesta hänen oli kehityttävä hän halusi pelastaa naisen mutta ilman Ihmissuden voimaa se olisi mahdotonta Dracula oli liian vahva.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 8:30 am

Miehen lyödessä Danielia, tämä kaatui maahan, viiltäen jalkaansa vahingossa miekallaan. Jalassa oli melko suuri avohaava, eikä sillä kyllä enään liikuttaisi mihinkää. Musta veri pulppusi haavasta, naisen ilme oli tuskainen. Kuka tahansa olisi siitä ymmärtänyt että jalkaan sattui.
Daniela nosti katseensa tuohon ihmissuteen, hänen murhaava katseen pisti tuohon.
" Sinun olisi paras jättää minut rauhaan. " Nainen sanoi rauhallisesti, kaksi haarainen kieli kävi lipasemassa huulia ja sormi eksyi mustan veren sekaan ja sieltä kielelle.

Naisella oli pieni kyky lukea toisten ajatuksia, ei selkeästi. Mutta suurin piirtein.
" Nainen, vai hänenkö takia tuollainen ulkomuoto piti hankkia? Nainenhan pelästyy kuoliaaksi.. " Daniela virnisteli ja piikitteli miestä sanoillaan. Tästä hommasta hän nautti, kuitenkin hänen piti olla varuillaan jos mies sattui hyökkäämään hän ei pääsisi väistämään kunnolla.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeKe Kesä 11, 2008 8:14 am

Nainen oli aika hyvän tahdin saanut päälle mutta ei tainnut huomata että kaikki tämän iskut oli väistetty hän ei tarvinnut silmiänsä väistämiseen vain korvat tässä muodossa se oli liiankin helppoa. kolmannella kerralla hän löikin vielä. Hän oli aika lailla hitaampi tässä muodossa kun oikeassa mutta hyvä puoli oli se että hänen kaikki reagointi aikansa olivat nopeutuneet ja hänen aistinsa olivat kirkkaammat hän pystyi paljon nopeampiin liikkeisiin kun tottui siihen että jalat eivät antaneet käännöstä vaan koko keho ja monia muita pikku juttuja. Hän toisaalta taas ei pystynyt erottamaan ihmiskieltä korvillaan ainakaan vielä mutta muutos oli vielä hieman kesken kun se olisi lopussa hänen voimansa ja vauhtinsa olivat tästäkin vielä korkeammat. Hän tiesi jo miksi kukaan ihmissusikaan ei ollut voittanut Draculaa se johtui siitä sauvasta. Hän tarvitsisi vampyyrien voimat jotta pääsisi sisään mutta se tuntui mahdottomalta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 11:46 am

Kainen henkäisi kaatuen selälleen. Tämä nousi nopeasti ylös tarttuen kauemmaksi lentäneensä miekkansa kahvaan. Nainen loikki kiveltä kivekke taidokkaasti hämäten miestä Tämä oli niin nopea että loi miehelle harhakuvia, mies näki nyt Naisen kaikkialla ympärillään. Tässä nainen oli todella hyvä. Ollessaan miehen takana nainen iski miekalla tuota kohti, muttei ollut varma osuko se, tätä liikettä hän jatkoi ja yritti tainnuttaa miestä. Ihmissusi.. Niistä oli päästävä eroon. Nainen ei silti tiennyt osuiko mikään miekan isku mieheen, luultavammin pari tai kolme iskua, mies näytti vahvalta. Helvetin Dracula mitä oli mennyt tekemäänkään.. Nainen kirosi mielessä.
" Hei köntys, aijotko todellakin voittaa draculan? KUKAAN ei pysty siihen. " Nainen jatkoi yhä harhakuvan luomista miehelle.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 11:37 am

Matt katsoi naista ja sylkäisi tämän kasvoille repäisten sitten sen vallin hajalle pakottaen itsensä hän ei tiennyt mikä sieltä tulisi mutta sitten hänen kehonsa muuttui karvaisemmaksi pikku hiljaa "Dracullalle terveisiä" hän totesi ja otti miekan terästä kiinni tassullansa hänen raajansa muuttuivat ekana. Lopulta musta susi muoto oli valmis naisen hännästä ei ollut mitään vastusta hänen tuntemalleen voimalle tämä oli suurempi voima kuin hänellä oli koskaan ollut vampyyrinä. Hän päästi karjahduksen valloilleen hän kävi nopeasti iskuihin hänen pitäisi harjoitella taistelemista tässä muodossa.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 11:30 am

"Sitä paitsi sinuna en tulisi lähelleni" Mies sanoi. Nainen ei tuntenut mitään pelkoa mieheen, häntä huvitti miehen epätoivoinen yritys tiputtaa miekka. Miekka pysyi vankasti naisen otteessa ja myös sen kärki kiinni miehen kaulassa.
" Minua sinä et pelota tippaakaan vaikka olisit mikäkin keiju. " Nainen naurahti miehelle painaen kasvonsa tuon kaulaa vasten ja lipaisten tuon kaulaa kaksihaaraisella kielellään. Naisen hänät kieppuivat ilmassa kevyesti ja kietuivat sitten miehen jalkojen ympärille tiukasti.
" Rakastatko sinä ketään? " Nainen hymyili miehelle jäätävästi, miehen olisi parasta vastata jotain, naisen kärsivällisyys oli lopussa ja sen huomasi myös tämän käyttäytymisestä.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 11:23 am

"Mikäs minä en ole itsekkään varma enää" Matt totesi huomatessaan että köysi oli katkennut Draculan antamat voimat ilmeisesti olivat tulleet jo esiin. "Sitä paitsi sinuna en tulisi lähelleni" hän totesi ja tökkäsi naisen miekka käden alta jonka pitäisi tiputtaa miekka naisen kädestä. Ainakin yleensä se toimi hän ei voinut tietää mitä tapahtui nyt kun hän kohtasi tuon naisen. Hän oli kuitenkin hieman hitaalla vielä. Hän ei ollut edes varma mikä tuo nainen oli. Hän tiesi että ei voinut enää koskea kultaan joten hän ei voinut tehdä töitä rahasta vaan ruuasta.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 11:16 am

Mies avasi silmänsä ja potkaisi naista suoraan kylkeen.
" Mitä helvettiä? " Nainen henkäsi. Köy´det olivat katkenneet miehen pompatessa ylös. Naisen suu vääntyi pieneen mutruun.
" Mikä sää oot?! " Nainen henkäisi jälleen nyt hän vain potkaisi miestä takaisin, tosin ei kylkeen vaan jalkojen väliin. Naisen käsi tarttui miestä kauluksesta ja työnsi tuon puuta vasten ja asettin miekkansa tuon kaulaa vasten, jos mies liikkuisi, tuo voisi heittää hyvästit elämälleen.
" Alappas setä laulaa, mikä sää olet? " Naisen ote oli mieheen pitävä, sitä oli lähes mahdoton horkuttaa. Mutta ei myöskään miehen kanaattanut liikkua edes millä, sillä miekan terä oli painettuna vasten tuon kaulaa.
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Horage
Aloittelija
Horage


Viestien lukumäärä : 175
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : In Hell

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 11:08 am

Naisen koitellessa herättää Mattia hän potkaisi naista kohti ja hyppäsi pystyyn vetästen miekkansa esiin hän ei oikeastaan ollut tajutomana enää vähään aikaan hän tiesi että nainen oli joku vampyyrimäinen otus hän myös tiesi että hänellä ei ollut enää vampyyri kykyjään. Hän kuitenkin huomasi että Dracula ei ollut valehdellut ihmissusi kyvyistä vaikka ei hän vielä voinut käyttää niitä hän huomasi seinän jonka takana ne olivat.
Takaisin alkuun Siirry alas
Vertsu
Admin ~
Vertsu


Viestien lukumäärä : 199
Join date : 07.06.2008
Ikä : 31
Paikkakunta : Zawyle

Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitimeTi Kesä 10, 2008 10:44 am

Danielan murhan himoiset silmät tippuivat noista vampyyrin surkimuksista mieheen joka näytti kuolleelta.
" Onko hänellä leikkiminen kuitenkaan kiellettyä? " Nainen virnisti noille ja tökki miestä miekkansa kärjellä.
" Tuosta saisi aika hyvin liha.. " Nainen lipoi huuliaan hieman ja mulkaisi sitten vampyyrejä.
" Mitä te siinä toljotatte?! Ai niin.. Pullot. " Daniela otti esiin kolme täyttä pulloa verta ja yhden tyhjän.
" Viekää ne draculalle.. Kattokaa vaan jos ryyppäätte ne veret itse niin saatte selkäälle! " Nainen huusi noille. Danielasta huokui pahuus jo kilometrin päähän, hänen auransa oli paha mutta voimakas. Nainen polvistui miehen viereen repien jostain vahvaa narua ja sitoen siten miehen raajat jokaiset omaan puuhunsa.
" Herätys pikkuinen. "
Takaisin alkuun Siirry alas
https://legendarywar.palstani.com
Sponsored content





Mitä helvettiä? Empty
ViestiAihe: Vs: Mitä helvettiä?   Mitä helvettiä? Icon_minitime

Takaisin alkuun Siirry alas
 
Mitä helvettiä?
Takaisin alkuun 
Sivu 1 / 2Siirry sivulle : 1, 2  Seuraava

Oikeudet tällä foorumilla:Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
LegendaryWar :: Zawyle :: Synkkä metsä-
Siirry: